Stolt!

Kommer ni ihåg att jag fick släpa mig runt när jag skulle jogga i måndags?
Idag var det inte så.
Idag gick det skitbra!!!
Redan från början gick det bra, det kändes aldrig segt att komma igång.
Och jag sprang och sprang och sprang.
Andningen var jämn och inte för ansträngd och benen gick av sig själva. Jag spurtade upp för en trappa två gånger och så ökade jag takten på hemvägen. När jag kom hem hade jag sprungit i 30 minuter i skapligt tempo och inte stannat en enda gång.
Äntligen! Äntligen börjar joggandet att ge resultat! När jag känner att det går lättare, att jag kan öka. Nu ska jag försöka att förlänga rundorna. Mina nya skor känns guddomliga att springa i och jag strechade på balkongen när jag kom hem. Jag är så jävla bra och är så stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0