Dags att bli packad igen.

Det är dags att packa.
Ibland vet jag precis vad jag ska ha med mig och kan packa ett bra tag i förväg bara för jag så gärna vill hem. Jag vill hem den här gången med, men jag har bara skjutit och skjutit på packandet och nu har jag liksom inget val längre.
Nu måste jag packa.
Det sämsta med att packa när jag är omotiverad är att jag inte tänker till på vad jag stoppar ned. Jag bara lägger ner saker och det brukar sluta i att jag har med mig alldeles för mycket saker men glömmer det som är viktigt.
Men om jag bara får med mig följande saker:
-P-piller
-Kamera och alla tillbehör till den
-Linser
-Underkläder
-Någon fin klänning
-Julklapparna
-Bankdosan (som jag var jäääääkligt nära att glömma hos Henke)

Så räcker det nog egentligen. Jag går ju ändå bara runt i mina Berribyxor hemma, så varför släpar jag alltid hem så mycket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0