Den gamla goda tiden.

Idag saknar jag den gamla goda tiden.
Den gamla goda tiden när man en söndag kunde slänga ihop en sats muffins, skriva ett par meningar på msn och ett par timmar senare kom små mysbyxebeklädda flickor traskade genom campus.
Var man trött (läs bakis) åt man sina muffins under mer eller mindre tystnad, kurade ihop sig i sängen allihopa på ett eller annat sätt och så låg man där å glodde tillsammans.
Var man pigg och glad kunde man sitta där i flera timmar och bara skratta och prata skit.

Idag har jag bakat muffins men de ska jag bjuda bort till kollegorna imorrn. Visst är väl även det snällt, men det är på intet sätt samma sak.

Ja ibland saknar jag verkligen den gamla goda tiden.


Kommentarer
Postat av: Mira

Åh vad jag håller med dig...trots att jag bor kvar på campus så finns inte möjligheten till detta...NI bor ju inte kvar! Saknar...



Puss vännen!

2009-12-13 @ 17:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0