En inredande blomstersmyckande fotograferande psykolog.

Ibland undrar jag varför jag inte blev psykolog. Jag är nämligen grymt bra på att hålla psykologsamtal, speciellt på telefon. Lyssna och få mina "klienter" aka mina vänner, att tänka till på vad de egentligen själva tycker och vill. Men å andra sidan brukar jag också fundera på varför jag inte blev florist, inredningsarkitekt eller senast varför jag inte blev fotograf.
Man kanske skulle kombinera det där.
Jobba halvtid som psykolog så man tjänar bra med pengar, och så resten av tiden inreda lägenheter, smycka dem med blommor och så fotografera dem! Sicken bra kombination!
Låter lite långt bort från min verklighet dock... Jag får nog nöja mig med förskollärare åtminstone ett tag till, tills jag betalat av csn litegranna innan jag tar nya lån sådär. Men sen, "när jag blir stor", då har jag min framtid planerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0