Nackskott eller positiva lappar?

Vi har haft en ganska slitig termin på jobbet med vikariestopp och allt vad det i sin tur har inneburit. Men vi har ändå varit jäkligt duktiga på att hålla verksamheten flytande. 
Jag tog på mig att fixa presenterna till jul till kokerskan, städerskan och chefen och kom då på att vi själva också skulle behöva lite peppning. Det är ju trots allt oss själva vi har att tacka för att det har funkat.

Så jag bestämde mig för att köpa en bukett rosor för lite av de insamlade pengarna. Sen ska jag skriva en personlig lapp till varje person på jobbet, med något positivt om den personen och sätta en på varje ros.

Nu sitter jag här med de sista 5 och undrar om jag inte varit lite överambitiös igen. För satan i gatan vad svårt det är att hitta på något positivt och personligt om alla. De första gick lätt som en dans, men sen blir det svårt.
Speciellt när man vissa dagar skulle ha lättare att sätta ett nackskott på vissa personer än man skulle ha att säga något positivt om dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0