Nytt drömprojekt!

Jag har hittat ett nytt drömprojekt!
Självklart har det med foto att göra.
Jag har hittat en ny fantastisk fotograf vid namn Emelie Ohlsson. Henne hittade jag faktiskt genom att läsa Blondinbellas blogg, ibland kan det vara givande att läsa skräpbloggar, haha.
Emelie Ohlsson är bara 22 år men redan en helt suverän fotograf.
Hon håller 3 dagars skräddarsydda personliga kurser i fotografering, och det är en sådan jag skulle vilja gå!!
Det finns en del detaljer som vränger till saker och ting. Exempelvis att hon bor i Sundsvall, och dit är det ganska långt... Men jag har faktiskt redan mailat henne och fått svar, allt går att lösa. Man kan träffas i Stockholm, dit är det inte långt från Linköping, där har jag dessutom sovplats utan problem. Dessutom går det att slå ihop det till bara två dagar, perfekt, och om man är två som går det samtidigt så får man rabatt.
Hur underbart vore inte det att genomföra framåt maj när vädret börjar bli fint? Så nu tror jag att jag ska börja bearbeta Tobias att följa med mig på det här, borde inte vara allt för svårt... Och så börjar spara pengar då, för det är ju inte gratis, men det skulle det vara så värt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0