Soffan, för de få intresserade.

Det har efterfrågats bilder på min nya soffa av några få, så du som inte är intresserad får väl låta bli att läsa.

Jag är väldigt nöjd.
Blev först lite besviken för den var mycket grundare att sitta i än vad jag hade trott den skulle vara. Men den kommer att forma till sig när man fått sitta in den lite. 
Det är ju en Ikeasoffa så den är ju inte särskilt fancy sådär, men det är några punkter som gör att jag gillar den:

-Utbytbara/tvättbara överdrag! Jag är världens spillmaja och spiller hela tiden, så en soffa som inte går att tvätta är nästan otänkbart för mig. Dessutom gillar jag att man kan byta ut den där man tröttnat på färgen efter ett tag sådär.

-Formen. Som sagt, det är Ikea och inte någon designerrevolution men jag gillar formen. En soffa hos mig får inte vara för "modern" för då passar den inte alls in i min stil.

-Fotpallen. Helt klart det bästa av allt. Det går att förvara saker i den och med den till blir det som en divan. I hörnet vid divanen och soffan kryper jag upp under lampan och sitter och läser. Det har blivit mitt nya myshörn!

Dessutom känns rummet lite mer möblerat nu tycker jag, och jag är nöjd med resultatet! Så för dig som orkar ta dig igenom allt dravlet så kommer nu bilderna.
Det här är nog dessutom de första bilderna som publicerats här som visar på lägenheten mer i helhet. Jag gillar förresten mina (ganska) nya lila gardiner!






Kommentarer
Postat av: Josse

Va mysigt det ser ut, supersnyggt! Väldigt Stinigt som för övrigt blivit ett nytt ord som borde stå med i SAOL 2010!

Tack för bilder;)

Puss & kram

2009-12-04 @ 09:04:09
Postat av: Mira

Haha, jag säger som Josse. Mkt Stinigt och mycket fint. Ser riktigt mysigt ut.

Puss puss

2009-12-04 @ 16:21:13
Postat av: helena

snyggt, då är det bara tv`n som fattas då =) ses på söndag i gamla linköping då kramis

2009-12-04 @ 19:16:48
Postat av: Tobias

Soffan ser riktigt mysig ut =)

2009-12-06 @ 06:45:21
URL: http://www.tobholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0