VAS.

Efter mycket om och men har jag bestämt mig för att vara hemma imorgon också.
Jag VAS:ar, Vård Av Stina.
Det är lika bra så blir jag frisk på riktigt. Vi klagar ofta på att föräldrarna skickar tillbaka ungarna till förskolan innan de är riktigt friska så då vill jag inte göra detsamma. Den här terminen har jag dessutom bara tagit den här halva sjukdagen och inget mer, så då kan jag lika gärna köra en dag till när jag ändå tagit karrens idag.
Det är jag "värd" liksom.
Var tvungen att ringa till mamma och pappa och beklaga mig lite bara, och få medhåll om att det nog är bäst att stanna hemma imorgon, då känns det mycket lättare att ta det beslutet. En mammas åsikt är inte att förringa.

Det värsta är att jag är så dålig på att vara sjuk. Har inte varit hemma mer än en halv dag och jag är redan lite rastlös. Ligga på soffan är inte riktigt min grej men jag har inte orkat göra annat idag.
Jag har idag sett: Ett avsnitt av Förlossningskliniken, ett avsnitt av Ghost wisperer, ett avsnitt av Robinson, ett avsnitt av Sosgute och nu har jag precis sett färdigt den femte filmen i serien av Johan Falk.
Herregud, så mkt har jag inte sett på tv sammanlagt på flera veckor eftersom jag inte är någon direkt tvtittare i vanliga fall utan hellre hittar på andra saker.
Men är man sjuk så är man.
Imorgon hoppas jag dock vara ganska frisk och kan då med andra ord hitta på lite andra saker. Mår jag bra på eftermiddagen så tänker jag faktiskt gå och ta min frisörtid som jag har bokat in.
Jahopp, ska man dra till med ännu ett avsnitt av Sosgute innan man går och lägger sig?
Vad gjorde man innan kanalernas "play" funktioner på nätet fanns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0