Hoppas, hoppas, hoppas...

Man har olika önskningar vid olika tidpunkter.
Önskningarna om hälsa för sina nära och kära, fred på jorden och att man skulle vinna ett par miljoner eller åtta är väl önskningar man alltid har.
Men min största önskan idag, som är verklighetstrogen, är att jag ska få behålla min lägenhet.
Jag trivs så himla bra här och vill verkligen bo kvar. Dock ser det i skrivandets stund väldigt väldigt mörkt ut på den fronten. Har jag otur så blir jag uppsagd redan imorgon. Jävla skit. Orka leta nytt, med stundande resan och allt. Men det är inte mycket att göra. Jag sätter min tro till gudarna och hoppas, mer kan jag inte göra just nu.


Kommentarer
Postat av: mira

Jag ska hålla tummarna för dig!

Är nu hemma från allnation, en annorlunda med trevlig...imon blir det en kort dag på praktiken och sen hem till halmstad, hoppas helgen blir lyckad för dig å familjen å ät lite choklad för mig med! Stor kram

2009-02-26 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0