Jobbtjat, jag vet.

Det har varit mycket tjat om mitt jobb i bloggen på sistone. Jag ber om ursäkt men just nu tar jobbet mycket av min tid och tankeverksamhet.
Idag är det dock en väldigt skön dag här, bara 6 barn och jag var på fackmöte på förmiddagen så tiden har gått fort.
Eftersom det är alla hjärtans dag imorrn så fick vi först en biobiljett av chefen och en ros från föräldrarna till ett barn. Vad glad man blir, speciellt när man inte förväntar sig det! Jag gav kollegorna varsin liten blomma också, blommor kan man aldrig få för många av!
Ikväll blir det hemfärd till stora huset i stora skogen till min lilla familj, var ett bra tag sedan jag var hemma nu så det ska bli väldigt skönt. Ha en bra helg kära läsare, och överskatta inte alla hjärtans dag, man ska visa sina nära och kära att man tycker om dem oftare än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0