Minus på kontot.

Idag har lönen kommit vilket var en välsignelse efter en hel del utbetalningar till resan.
Tränings och nyttighetskontot står dock på ungefär minus 110.
Jag har helt enkelt skitit i det i några veckor eftersom jag blivit så jävla sur när jag bara blir förkyld när jag ska sätta igång. Motivationen har också legat på minus, och utan motivation går det inte. Jag är en sådan där person som har svårt att göra det halva vägen, som "jag ska bara äta godis på fredagar". Nej då är det lättare för mig att sätta ett totalt förbud mot godis, och är jag bara motiverad går det galant. Jag är nämligen jävligt envis och tjurskallig av mig om jag bara sätter den sidan till, vilket kan vara både på gott och ont men i detta sammanhang på gott.
Oftast handlar det om att jag behöver en spark i arslet för att komma igång. Den sparken köpte jag igår på bokrean och efter resan sätter jag igång.
Taggad och motiverad är vad jag är.
Pojken trodde jag skulle göra det en vecka eller två och då blir jag sur. Jag säger inte att han inte kan ha rätt, han baserar nog sitt antagande på mina tidigare beteenden. Därför har jag nu bestämt mig för att inte skriva särkskilt mycket om det på bloggen, och inte prata med honom om det. Jag ska köra mitt race själv. Då har jag bara mig själv att svara upp till också. Visst ska ni få läsa om hur det går mina kära läsare, ni som finns kvar efter mina dåliga uppdateringar på sistone, men bara i efterhand om hur det gick, inte vad jag planerar.
Nu blir det en sväng på stan, växla lite pengar till Egyptiska pund, kolla in en tröja, posta ett brev och fixa lite småsaker, vi åker faktiskt om bara en vecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0