Hemmahelgen

Här mina vänner kommer bilder från helgen.
(alla bilder i klickbara för större format)

 

Det här är utsikten från mitt sovrumsfönster på morgonen. När man klivit upp drar man på sig myskläderna snabbt, det är kallt och dragit i gamla hus. Sedan går man ner till köket där värmen från vedspisen sprider sig i kroppen, mamma och pappa lagar frukost till "Ring så spelar vi" . Värme, i dubbel bemärkelse.

Promenad i skogen. Synd att kameran inte kan fånga glittret i snön, knarret från skorna  och klarheten i luften.



Beachbuggy brukar jag åka med min kära bror, men inte på vintern! Efter en stunds rädsla och åtskilliga lerprickar på jackan senare kom vi dock ut på isen.



Korvgrillning på isen med familj, släkt och vänner. Det här för en verkligen tillbaka till när man var liten,
då gjorde man det ofta och nu alldeles för sällan. Men en gång är mycket mer än ingen gång. Urmysigt.




Behöver jag säga att jag hade det bra hemma i helgen?

Kommentarer
Postat av: Frippe

ååå, ser helt underbart härligt ut!



Sånna helger man längtar hem till.

2009-02-19 @ 19:37:27
Postat av: Camilla

haha... oj, ser visst att jag kallade mig själv för frippe... men det är jag, alltså camilla som skrev föregående kommentar ;)

2009-02-19 @ 19:38:33
URL: http://camilla1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0