Avundsjuka och inspiration.

Varje gång jag kollar runt på tisdagstemats alla länkar blir jag så avundsjuk men samtidigt så inspirerad.
Jag vill också kunna ta så grymma bilder!
Jag vill också kunna redigera dem så att de blir sådär grymt snygga.
Jag vet egentligen att det enda som kan bidra till det är träning. Träning på att fota i alla vinklar och vrår jag kan komma på. Träning på att photoshopa, photoshopa och photoshopa i timmar för att få till grymma bilder.
Träning, och motivation, är allt som krävs.
Och så kanske tid, men tid har man om man har motivationen anser jag.
Jag tror jag ska be Madde ställa upp som modell och börja göra lite sessions med henne, det är sådana bilder jag saknar att kunna ta. Landskap och närbilder har jag redan i tusental. Idag måste jag sitta hemma hela dagen utan att kunna göra så mycket.  Det finns nog inte någon dag som passar bättre än denna att påbörja träningen med photoshopandet....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är rätt, tid och träning. Men det är så ofantligt kul också - så det är värt att ta sig tiden! Jag är beroende.... :)

2009-01-20 @ 10:29:37
URL: http://mininspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0