grattis till mig

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Stinas 25årsdag, hurra hurra hurra! =)
Så har man kommit till den där dagen, som jag fruktat lite, men idag har jag ingen ångest utan njuter bara. Gav mig själv finfrukost med ciabatta med skagenröra och juice imorse, inte kan man äta havregrynsgröt på sin födelsedag. Jag har redan fått 2 kort och tre 3 sms och flaggan är utsatt på huset på jobbet som alltid när någon fyller år. Sedan har jag fått grattiskramar från kollegorna som alla konstaterar att det var länge sedan de fyllde 25, men att det fortfarande minns det. Får en att känna sig mindre gammal iaf, skönt! =) I eftermiddag bär det av till Växjö och ikväll blir det middag på Akropolis med gullet. Imorrn ska jag träffa Stina och på söndag Josse och Mira. En skön helg blir det och idag ska jag njuta. Det är ganska  kul att fylla år ändå!

portfolio-tarta.jpg
Grattis till mig själv, och en liten påminnelse till de som läser detta, jag älskar prinsesstårta! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0