Jag skulle inte ha varit så kaxig.

Jag skulle inte ha varit så kaxig.
I fredags tyckte jag att jag nästan kände mig frisk, men så enkelt var det inte. Igår kände jag mig jäkligt krasslig från och till och låg mer eller mindre utslagen mellan 12-16. Under de perioder jag kände mig friskare så passade jag på att städa och tvätta så nu börjar det kännas väldigt fräscht här inne, det är ju gött iaf! Idag tycker jag att det känns bättre igen, men jag tänker inte ta ut något i förskott den här gången. Ska ta det lugnt å känner jag framåt dagen att det är bättre ska jag ta mig en sväng till Ikea bara för att hitta på något å inte bara sitta hemma och uggla. Men jag ser positivt på det ändå. Nu låg jag hemma i helgen så jag slapp karrensdag, och jag hade inget alls planerat för helgen. Så nu kommer jag att ha frisknat till tills nästa helg då jag fyller år och ska ner till Växjö. Så om sjukan nu skulle komma, jag har bara väntat på den, så valde den en väldigt bra tidpunkt att göra det. En riktigt slö helg har det blivit med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0