Varsel

Jag har inte tyckt att det där med ekonomins nedgång har varit något som drabbat oss vanliga dödliga, fram tills nu.
Kusinen är varslad, expojkvännen har fått sparken och kompisens kille ligger å gungar på sträcket till att få detsamma. Då känns det lönt med alla de där åren jag pluggade.
Jag som klagar över min usla lön för så långt plugg är ganska nöjd med att jag valde ett yrke där det just nu är brist på folk och som är lite beroende av kronans upp eller nedgång... Just nu iaf.
Så gött det känns att veta att jag inte kommer att bli varslad imorrn. Men man borde kanske gå med i a-kassan iaf....

Kommentarer
Postat av: Lola Lenas kompis

Låter som en mkt god idé att gå med i a-kassan för du har ju hemförsäkring el hur? ;)

2009-01-22 @ 11:56:21
Postat av: Nisse

Dags att ta på sig fritidsforskaroverallen och lägga fötterna på soffbordet =)

2009-01-22 @ 16:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0