Bh:ar, ur en killes perspektiv.

När Henke ringde igår kväll så började han diskutera mitt senaste inlägg om packningen.
-Du behöver inte 8 bh:ar Stina, sa han.
-Jag vet det, svarade jag, det handlar inte så mycket om att behöva utan mer om att vilja ha med sig.
-De flesta äger nog inte ens 8 bh:ar fortsatte han.
-Näe, jag vet, sa jag, och då ligger ändå hälften kvar i lådan.
-Du kanske skulle behöva lite såna enklare bh:ar som du kan använda till lite fler olika kläder, så du inte behöver så många, tyckte han.
-Mmm, sa jag, jag har redan såna bh:ar men de är fula så jag tror inte att du vill att jag bara har dem när jag kommer till dej nästa gång.
Då blev det tyst några sekunder innan han fortsatte:
-Eller så behöver du bara ha med de snygga bh:arna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0