Kärv dag.

Idag är en kärv dag.
Vi var på farbrors 60årsfest igår, men jag körde så jag är inte bakfull, men det känns som att jag är det. Gick inte upp förrän 9.40 idag vilket är sen för att vara jag, men har ändå varit slö hela dagen. Kanske är det faktumet att jag sovit mindre den här veckan än jag brukar göra i vanliga fall som hunnit ikapp mig. Pga att jag släpade de där nedrans väskorna till stationen igår så har jag också så ont i axlar och nacke att det gör ont bara jag petar på dem. Det medför i sin tur en lätt ständigt molande huvudvärk. Beslutande mig för att jag behövde ett projekt idag för att få något gjort och satte igång att skrapa på ett fönster, vilket ju verkligen är en lysande när man redan har ont i axlar och nacke... not!
Men trots allt detta kan jag ändå inte klaga allt för mycket. Det är den perfekta dagen att vara seg på eftersom jag inte har några som helst planer,jag bara går här hemma och såsar. Dessutom känner jag inte att jag borde göra en massa saker, för jag ska inte åka tillbaka till Linköping ikväll som jag brukar göra på söndagar. För imorrn ska jag inte vara på jobbet som jag brukar, imorrn är det semester!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0