Njuta

Tog bilen ner till Växjö igår.
Vissa människor borde inte få vistas på vägarna. Några av dem är: de som gör vansinnesomkörningar, de som kör om tre bilar för att sedan svänga av 20 sekunder senare, de som tar typ tre minuter på sig att komma upp i fart varje gång de saktat ner, sen är jag väldigt trött på vägrensklippare och gigantiska traktorer. Skulle man kunna bli av med dem så vore jag nöjd, men det gick väldigt bra ner, trots alla de där ovanstående personerna på vägarna.
Henke jobbar kväll idag så nu sitter vi och softar vid frukosten och tar det lugnt. När han går till jobbet ska jag ta mig en sväng på stan (och spendera lite lite av min lön...) och sedan ska jag möta söta Josse så ska vi laga mat ihop och ha det mysigt vilket ska bli gött eftersom vi inte setts på väldigt länge nu. Det är inte mycket kvar på semestern men jag ignorerar det faktumet och planerar att njuta i fulla drag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0