Sköna tillvaro.

Nedvarvningen fortsätter alldeles lysande.
Stack hem tidigt från jobbet och åt lunch hemma på balkongen med en bok i handen.
Traskade ner å fixade några småsaker på stan innan det var dags att bege sig till Sara. Fortsatte till gamla Linköping med Sara, hennes vän Maria och hunden Albin (jättegullig trots att han var en såndär liten råtta till hund som jag inte gillar i vanliga fall).
Tillbaka till Sara och softande i soffan och gullande med hunden, lagom när jag skulle gå hem blev jag bjuden på middag. Så nu har jag ätit grillat, glass med jordgubbsås och druckit ett glas rödvin. (rödvin brukar jag inte dricka, men de va riktigt gott!!)
Imorrn är det näst sista arbetsdagen och jag toknjuter av tillvaron.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0