Sommarens underskattade.

Jag lyssnar alldeles för lite på radio, kanske för att jag sällan sitter stilla så länge.... Framförallt lyssnar jag alldeles för lite på Sveriges radio.Något som jag upptäckt den här sommaren är dock Sommar i P1. Det är sällan som jag bänkar mig för att lyssna på programmet eftersom det ligger på en ganska dum tid, men de har en förträfflig hemsida. Häromdagen började jag lyssna på Morgan Allings sommarpratarprogram och kunde inte slita mig. Jag låg på en säng och bara lyssnade och suckade när jag var tvungen att pausa för att göra något, helt förträffligt bra! Sedan lyssnade jag på Arasch program i bilen när jag åkte ner till Växjö. Det är väldigt intressant att lyssna på människor som man kanske annars aldrig skulle bry sig speciellt mycket om, men som har väldigt bra historier att berätta.

Därför tycker jag att du när du ändå bara går hemma och drar, städar eller liknande, ska gå in på den här länken som innehåller listan på sommarens alla sommarpratare och välja ut en och lyssna. Jag rekommenderar dig som sagt att börja med Morgan Alling, då blir du inte besviken. Det här är sommarens underskattade!

Sommar i P1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0