stinasfoton.blogspot.com

Idag under en stunds tristess tog jag tag i något jag funderat på ett tag. Jag skapade en systerblogg!
Min nya blogg hittar du på http://stinasfoton.blogspot.com
Jag har länge funderat på att skapa mig en ny blog för alla mina foton. Så nu blev den på en annan bloggdomän då det ryktas om att blogspot.com är bättre och hittills är jag beredd att hålla med.  Tanken är att hålla båda bloggarna levande, åtminstone ett tag framöver för att se hur det funkar. På den andra bloggen kommer det att ges mer plats för mina egna bilder, där kommer det inte in en bild som inte jag själv fotat. Möjligheten finns att även den här bloggen flyttas över sen, den börjar liksom kännas lite gammal. Men vi får se.
Nu har ni alltså två bloggar att hålla er uppdaterade på. Välkomna till min nya blogg!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det var lurigt! undrar vad det kan vara??!! ser ut som några handtag att stoppa fingrarna i och sedan några slags trådrullar...

2009-07-15 @ 11:49:56
URL: http://pingela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0