Vis med käraste.

I år var jag inte så sugen på visfestivalen. Tänkte nästan strunta i att gå, men ändrade mig i sista stund. Och det ångrar jag verkligen inte!
Så roligt vi har haft!
Jag och mina gymnasietöser har fortfarande bra kontakt trots att det är sex år sedan vi tog studenten. Det gör det så skönt att umgås, för vi känner verkligen varandra vid det här laget. Vi vet hur de andra fungerar, vi kan släppa iväg varandra och vi har jäkligt kul ihop!
På fredagen var det jag, Tessan och Madde på fest hos Tedh, ett jäkla tjatter blev det. På lördagen var det jag, Tessan och Jenny å så mötte vi upp Madde på stan. Då var det fest hos Jesper och ett jäkla drag i ett öltält. Däremellan var det stallbesök, grillning, drinkar, promenader med Agaton och en massa prat å fnitter.
En jättemysig helg med några av mina käraste!
Här kommer några bilder på hur snygga vi var, senare i veckan kommer det fler bilder på hästar och trosmarodören Agaton.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0