Handikapp

Nu när jag varit utan internet några veckor börjar jag inse något som är helt sjuk, man är handikappad utan internet!
Jag kan inte överföra pengar till mitt konto så det fick Henke göra åt mig genom att knappa in siffrorna från min bankdosa som jag läste upp på telefon. Det blev dock fel och när jag skulle betala på Ikea i lördags fanns det inga pengar på kontot. Jag skyller inte på honom utan på mig själv, jag skulle dubbelkollat med honom och jag kunde ha kommit ihåg att göra det i fredags på jobbet.
När lönen kommer på onsdag kan jag inte betala mina räkningar, det måste jag passa på att göra på jobbet.
Igår när jag ville boka ett pass på gymmet var jag tvungen att ringa min kära pojkvän igen (tack för att du ställer upp gubben) och hur vi ska göra på torsdag när Sara jobbar, Henke tränar och vi ska boka boxpass har jag inte klurat ut ännu.
Dessutom kan jag inte blogga, inte läsa bloggar och inte ladda hem någon musik. Det går, och man får mycket tid över till annat. Men det komplicerar tillvaron rejält, rätt sjukt om man tänker efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0