Problemet med för många intressen.

Jag har glömt att berätta att jag fick en symaskin av mamma och pappa i födelsedagspresent. Tråkigt kanske någon tycker, jag blev överlycklig!
Nu kan jag äntligen skapa saker när jag känner för det och inte bara när jag är hemma i skogen. Bara det att jag idag kunde lägga upp mina jeans var perfekt.
Det här innebär att jag kommer att vilja sy mycket mer, samtidigt som jag vill måla mer, pyssla mer, fota mer, photoshopa mer, blogga mer, göra mer chokladpraliner och baka mer, träna mer och laga mer god mat...
Hmm....
Ska jag hinna allt det där måste jag verkligen bli bättre på att ta mig tid för mina intressen. Kanske skulle börja precis nu istället för att slå mig ner framför tvn igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0