Tillbaka i vackra Sverige...

Då var man tillbaka i Sverige igen. Det första som mötte oss på Svågertorp igår var snöblask, underbart....
Jag tänker börja med att svara på den första frågan som jag vet kommer vara: Är du brun? Svar: Jag är inte pepparkaka men definitivt mindre blek, är nog ett sanningsenligt svar.
Själv tycker jag inte om att läsa långa babblande inlägg om "att på måndagen gjorde vi det och det och det och det och då hände det och det och det..." blablabla.
Därför blir upplägget för beskrivningen av resan att jag skriver flera inlägg, lite mer i krönikaform med nedslag i en del av alla de saker vi gjort. Jag har haft mycket tid på mig att formulera dem i huvudet den gångna veckan så jag ska bara få ner dem i skriftlig form. Detsamma gäller för alla 250 bilder jag har tagit. Jag kommer inte att publicera alla på en gång utan bara några få i taget, guldkornen sparar jag lite på.... (snacka om att jag har tisdagstemamaterial liggande). Så kära vänner, här kommer nu mina Egyptenkrönikor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0