Bingolotto, yeah!

Idag är det fredag, och jag är inte på jobbet! Tjoho!
Jag och pojken tog oss sovmorgon och sov till 9.30, mycket ovanligt för att vara lilla Stina. Igår var jag på sittning med flickorna och deras flickor. En riktigt riktigt bra sittning måste jag säga, den kan verkligen noteras på topp tre över bästa sittningar. Bingolottotemat var klockrent! Vi fick spela bingo, ringa in och vinna lådor det drogs på lottnumret och Loket och Lotta var i högform. En sittning med mycket som hände, och utan bordsplacering så vi kunde sitta i vårt gäng. Riktigt mysigt. Ikväll får vi se vad händelsen blir, är möjligt att jag får sitta hemma ensam, men jag dör inte av det i så fall. Nu är det stan som gäller, systemet, Panduro och fika med min lilla Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0