Dagens hissar.

Idag är en bra dag och jag känner för att göra tre hissningar

Ingen bakfylla.
Trots en trevlig kväll på Harrys igår har bakfyllan inte infunnit sig idag. Det har inneburit att jag fått en del gjort, bla. börjat på en jobbgrej (duktigt Stina!), tvättat och fixat lite. Dessutom har jag hunnit ha det mysigt med Madde med frukost bestående av scones som förtärdes till Ronja Rövardotter.

Mitt hår.
Var hos frisören igår och klippte och slingade mig. Fy fasiken vad dyrt det är, men den här gången kändes det värt varenda krona. Jag är så jädra nöjd! Det blev jätteblont och fint, topparna känns fräscha utan att längden försvann speciellt mycket och det är länge sedan jag varit så nöjd efter ett frisörbesök. Känner mig lite som en ny människa!

Kortveckor.
Idag känns det för ovanlighetens skull inte särskilt betungande att det är måndag imorgon. Nästa vecka är nämligen en vecka med endast 3 arbetsdagar! (nästan 2.5 eftersom jag slutar tidigt på onsdag) Det kommer att säga svisch och så är det onsdag och jag sticker till Växjö för en riktigt lång helg med mina söta. Leve långhelger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0