Orättvisa.

Vi hade glömt att det räknades som söndag i lördags och därför kunde inte Tessan gå till systemet. Så vi fick plocka ihop en massa cider här hemma som vi skulle dela på hos Madde. Men så bjöd Madde på vin och det blev inte av att vi drack av all den där cidern. Igår fick jag alltså släpa hem den igen, först i en halvtimma från Madde till stationen, och sedan från stationen hem till mig i tjugo minuter.
Så idag har jag såna jäkla spänningar i nacken och axlarna bara för jag släpade hem den där jädra cidern, spänningar som ger mig bultande huvudvärk. Det är då fasiken orättvist att man ska få ont i huvet av spriten, även om man inte dricker upp den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0