Pojkvänsskadad.

Jag har blivit skadad.
Så jädra skadad som jag aldrig trodde jag skulle bli.
Efter att jag legat och sett klart eftermiddagens Johan Falk så loggar jag in på fotbollskanalen.se för att se om det var AIK som vann guldet och om DIF halkat ur allsvenskan ännu.
För ett par år sedan visste jag knappt vad allsvenskan var, mer än att det var fotbollslag som spelade en serie.
Idag vet jag att det finns en hemsida som heter fotbollskanalen.se. Idag tar jag aktivt reda på hur det går i allsvenskan. Det är helt sjukt.
Han är en listig jävel på att nässla in sina intressen i mig min kära pojkvän.



Kommentarer
Postat av: Henrik

skadad tycker jag låter lite illa... "upplyst" tycker jag passar bättre

2009-11-01 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0