Ät inte min macka!

Lilla J satt vid mellanmålet idag och glömde bort att han hade ätit upp sin macka. Så han började leta och fråga efter den. Då drog kollegan till med att det var jag som hade ätit upp den, och jag hängde på och sa att visst var det jag. Han är en såndär tuff och verbal unge som man kan driva med. Det syndes på honom att han inte gick på den fullt ut, men han visste nog inte riktigt vad han skulle tro.
Eftersom hans macka då var borta så fick han ett knäckebröd istället, och när jag sträcker fram handen för att ta hans knäcke och ge honom mjukost på den så drar han den åt sig, tittar på mig och ropar:
-Ät inte min macka!

Kommentarer
Postat av: Josse

Hahahaha....underbart jobb du har ibland eller hur!?;)

Ses på lördag!

Puss & kram

2009-10-15 @ 19:23:31
Postat av: Henrik

vilken disträ unge. känner igen mig själv skrämmande mycket

2009-10-16 @ 08:29:31
URL: http://www.blindtarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0