Jag är så stolt.

Jag är så stolt.
Bilderna nedan är foton som Lena skickat på tavlan som nu sitter på hennes vägg.
Den tavlan har jag gjort.
Jag har arrangerat, fotograferat och redigerat bilden.
Sedan har hon skickat in den till Extrafilm och nu sitter den på hennes vägg i stort format.
Jag är så stolt.
Hade jag fått en chans till hade jag beskurit den lite annorlunda, men jag är sjukt nöjd ändå.
Den blev grym.
Det är så roligt med projekt där någon får nytta och användning av det man skapar. När man måste prestera på riktigt.
Mitt första riktigt "publicerade verk".
Tack till Lena för förtroendet och för ett gott samarbete.
Jag är så stolt.

 


Kommentarer
Postat av: Tobias

Den kan du känna dig stolt över. Och hon också som har något som ingen annan har. Är den på canvas duk?

2009-10-25 @ 15:07:08
URL: http://www.tobholm.blogspot.com
Postat av: Sara Nilsson

WOW!

2009-10-25 @ 16:41:05
Postat av: Stina

Tackar! =) Ja, den är på canvas, den största storleken de har tror jag hon sa.

2009-10-25 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0