Lanseringen!

Mitt tisdagstema har flyttat.
Minns ni den där fotobloggen jag skapade, som jag var så dålig på att uppdatera? Glöm den! Jag gillade den aldrig. Nej här kommer lanseringen av mitt nya projekt. Idag vill jag istället välkomna er till min nya hemsida! http://stinasfoton.zoomin.se är adressen.
Jag hoppas att det är något jag kommer att finna större intresse av att hålla vid liv, det känns redan mycket bättre än den gamla fotobloggen någonsin gjorde.
Kan passa på att fråga en liten fråga. Henke tyckte bakgrundsfärgen var tråkig, det kan jag hålla med om, men då är frågan vad jag ska ha för färg istället!? Citrongult drog Henke till med.... Vad tycker du? Vad ska jag ha för bakgrundsfärg?
Välkomna in, och kom ihåg att jag inte är riktigt klar med den ännu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0