Lugn och rofylldhet i sin renaste form.

Helena, Elsa (som förresten fyller en månad idag) och jag skulle på promenad idag. Men självklart började det regna och efter ett tag öste haglet ner. Så då gick vi hem till dem och fikade med äppelpaj istället. Efter fikat ville Helena diska upp lite, så då fick jag hålla Elsa trots att hon var kinkig. Det gick riktigt bra och efter bara några minuter hade hon somnat på mitt bröst. Sen gick jag och satte mig tillrätta i soffan och Elsa låg där och snusade i 20 minuter innan hon vaknade och ville ha mat igen.
Det här mina vänner är lugn och rofylldhet i sin renaste form för mig. Det finns inte en möjlighet att känna sig stressad i en situation som denna. 

En varm, gosig och alldeles avslappnad liten Elsa och jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0