Själv.

Minns ni att jag efterlyste någon att gå på Melissa Horn tillsammans med? Ingen har anmält sitt intresse (föga förvånande) men det skiter jag i. Idag har jag bokat biljett iaf, bara till mig själv!
Funderade på om det kan räknas som patetiskt, ,men varför ska det göra det? Jag går faktiskt hellre själv än släpar med mig någon som ändå inte skulle uppskatta det. Dessutom vill jag verkligen se henne och jag skulle ångra mig så dant om jag inte gick bara för att jag inte har någon att gå tillsammans med. Det här är ju ingen kanonstor spelning där man ska hoppa runt och sjunga med, det här är soft musik man ska sitta ner och lyssna på, sluta ögonen och njuta av.
Så 18 november kl 20 ska jag på spelning med Melissa Horn, alldeles själv å de ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0