Man får vad man ger, hoppas jag.

Efter att ha varit på gymmet i måndags, på functional moves igår och boxpass ikväll så börjar kroppen kännas ganska mör.
Hur man än sitter/ligger/står är det någon muskel som ömmar och mina fötter är trötta som attan efter att ha fått mycket lite vila under dagen. Men det är ömhet på ett skönt sätt och jag är glad att jag inte alls lyckats få sådan träningsvärk i baken som Sara hade idag.
Det ska bli desto mer intressant och se hur det känns imorrn. 
Vår instruktör har tjatat om att man får vad man ger, och jag hoppas det är så för den här veckan har jag gett som f*n.
Imorgon är tanken att jag ska springa min 5 kilometare.
På ett villkor.
Att jag kan röra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0