Tisdagstema: Grönt är skönt.

Att grönt är skönt behöver du inte intala mig om, jag älskar växtlighet. Träd, blommor, natur, det är nästan fånigt vad bra det får mig att må.
Har strosat omkring på Blomstertorget här i Linköping idag, och jag vill bara ha en jättestor trädgård så jag kan köpa med mig mängder hem! Tyvärr har jag ju bara en liten balkong, men där står nu iaf en kruka prunkande ljung.
Hade lite svårt att bestämma mig för vad jag ville motivet på dagens bild skulle vara, men så hittade jag den här. Den är grön och den utstrålar lugn, ger en skön känsla. 


"Här är gudagott att vara, å vad livet nu är skönt..."


Kommentarer
Postat av: carina

Underbar bild att sitta och smågunga i grönskan är en skön känsla.

2009-09-22 @ 21:00:55
URL: http://sinneskatten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0