Underbar dag.

Gick upp och åt frukost tillsammans med Henke idag eftersom han inte började förrän kl 9. Sen gick jag ner och tog en lång dusch och fixade mig iordning innan jag började vandra ner mot stan. Där spankulerade jag sedan runt i flera timmar och shoppade. Karlskrona har det finaste och mest välsorterade H&M jag någonsin varit på och jag köpte två plagg där, en bh på Kappahl, lite småsaker på Lindex och en stämpel på Simsalabim. Däremellan satt jag på en uteservering i solen och fikade och bara njöt av att mina kollegor var på jobbet och inte jag. När Henke kom hem åkte vi till Rödeby och nu har jag sett huset han växte upp i, skolan han gick i och skogen där han lekte.
Nu ska vi snart äta pizza här och imorgon blir det Kosta outlet som gäller.
En underbart skön dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0