Min pissiga vecka.

Även om det är slitigt på jobbet nu så brukar det ändå kännas helt okej efter helgerna. "Nu tar vi nya tag" liksom. Men så känns det inte den här veckan, jag är så jävla trött på jobbet. När klockan ringde i måndags morse och jag kom på att det bara var måndag så höll jag på att börja gråta. Jag orkar inte, jag vill inte!
Vi har haft studiedag idag och kollegorna tycker nog att jag har varit kort och småsur, medan jag i min tur höll på att få psykbryt på deras trams.
Det är inte bara jobbet, allt känns mer eller mindre pissigt den här veckan. Jag vill bara gräva ner mig.
Men efter att ha pratat med Josse och mamma ikväll så känns det lite bättre. Och nästa helg kommer Josse och Mira hit och det vet jag att det kommer att bli supermysigt och en helg för att verkligen "ladda batterierna".
Men det här är min pissiga vecka, jag är tjutfärdig, trött, irriterad och vill bara att veckan ska ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0