Leva!

Efter att ha fått en så lugn och skön kväll som jag hade igår så började det kännas bättre. Lite mindre bittert i tillvaron.

Idag har jag haft samtal med chefen, hon är helt okej och det är alltid trevligt att få lite beröm och cred för det man gör.

Jag bjöd in mig själv på fika hos Sara men fick både middag, äppelpaj med vaniljvisp och matlåda med mig hem! Hur lyxigt är inte det??? 

När jag kom hem väntade det ett papper på golvet om att jag hade paket att hämta ut. Det visade sig vara söta Mira som skickat en påse som hon laddat med energi. Den innehöll en stor kram, ljus i en glad färg, halstabletter så att jag skulle kunna skrika när jag var förbannad, en glädjelott och så strössel eftersom glass är väldigt svårt att skicka. Har jag sagt att mina vänner är några av de sötaste i världen?

Hur kan man vara sur en sådan dag?

 

Presenten från sötaste Mira.





De här bokstäverna är veckans inredningsinköp, jag är väldigt nöjd med det. Ordet står placerat på byrån väl synligt och är till för att peppa mig dagar som de jag haft den här veckan. Det ska påminna mig om att LEVA!!!!

(Efter att ha vant mig vid mitt nya objektiv är jag så jädra nöjd med det! Ser ni hur snyggt man kan göra det genom att bara fokusera på vissa saker i en bild och låta resten vara suddigt? Ouhhh, I like!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0