En kvävande karusell.

Just nu känner ren illvilja mot att gå och jobba.
Jag vill bara inte.
Jag vill inte ha en skrikande och kräkande inskolning, jag vill inte sitta och diskutera höstens projekt med kollegorna och vara den som driver på. Jag vill inte vara ansvarsfull, reflekterande, tänka på allt, ta hänsyn till kollegor och vara den inspirerande Stina.
Jag vill ligga kvar i sängen imorrn och läsa min bok, det är vad jag vill.
Just nu känns det som att jag på nåt sätt kvävs av att vara på jobbet. Jag vill göra något annat.
Jag tackar mig själv gånger 1000 att jag sökte kursen jag ska gå i höst, för det är just nu tanken på den som håller mig uppe. Den som ger mig motivation och något annat att tänka på och som kommer att inspirera mig. Inspirera mig utanför snor, bajs och skrikkarusellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0