Ett trött inlägg.

Då var man tillbaka i Linköping igen, jag bara far runt känns det som. Senast jag spenderade en helg i Linköping var v 23, alltså 7 veckor sedan! I helgen som kommer ska jag dock vara hemma och Henke kommer efter halva helgen, ska bli väldigt skönt att slippa åka någonstans...
Josses 25-årsfest var väldigt trevlig med god mat och roliga lekar, helgen har bara försvunnit i allt soffliggande och sovande runtomkring. Jag har inga bilder att publicera då jag hade kameran med mig men tog inte en enda bild med den. Jag trivdes väldigt bra i min klänning och fick flera komplimanger för den, trodde jag spräckte den totalt under en lek men den blev bara mindre snäv nertill...
Just nu är jag väldigt trött och något speciellt lysande blogginlägg blir det inte.
Imorrn är det dags att ta sig tillbaka till verkligheten igen, jag ska vara på jobbet kl 7.30 och jag är mindre sugen. Men men, det är snart semester ígen.
Nu lite uppackning, friidrott och sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0