Geléhjärtan.

Här sitter jag en tisdagskväll och mumsar på geléhjärtan. Det har varit en väldigt trevlig kväll med två närmsta och en före detta kollega. Skitprat och skratt,mat och efterrätt, hjärtan i finfin ask och mycket vackra tulpaner.
Man ska påminna sig själv ibland om hur bra man har det och det har jag ikväll.
Jag har det väldigt bra på jobbet.
Imorgon slipper jag dessutom att öppna och ska tillbringa dagen i lugn och ro på kurs i tecken som stöd, underbart. På eftermiddagen ska jag träna och sedan kommer Tobias.
Ett stort grattis till goa Mira som har fått jobb!
Jag tar mig ett geléhjärta till och njuter av att jag faktiskt har "sovmorgon" imorrn och behöver mig inte lägga mig okristligt tidigt för ovanlighetens skull.
Tar ännu ett geléhjärta, vad bra jag har det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0