Gosig inneboende.

Min lilla inneboende för helgen åkte hem igår kväll. Det har varit väldigt mysigt att ha henne här, men jag har konstaterat att jag inte vill ha någon katt. Jag gillar katter men det är ju som att ha ett barn! Dessutom bor jag för litet och är hemma alldeles för sällan, dvs är bortrest för mycket helger, för att det skulle vara praktiskt genomförbart.
Tindra har dock hunnit med en del i helgen. Hon väckte mig kl 7 igår morse genom att ligga på min hals, bita mig i örat och sätta klorna i håret. Hon har dessutom tagit sig ett dopp i min toalett och tagit en tupplur i min brödkorg. Hon har också stängt av min dator flera gånger genom att lägga sig på den.
 Men hon är välkommen hit fler gånger för hon är otroligt gosig.
Här har ni sötnosen.


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0