Grattis min kära.

Vi hade en helt fantastiskt skön dag igår på Henkes födelsedag.
På fömiddagen skulle Henke och jag gå en promenad och jag skulle fota lite. Det slutade dock med att vi gick i antikaffärer i flera timmar och tittade, inspirerades och handlade. Sen gick vi vår promenad och vädret var jättefint och vårigt. Hoppas på att några av bilderna ska kunna komma upp på bloggen i veckan.
Vi fick plättar till lunch när vi kom hem, tog en liten vila, bytte kläder och sedan bar det av igen.
Den här gången gick vi och bowlade. Jag tycker det är väldigt roligt att bowla men jag är inte särskilt bra på det så jag räknade med att bli sist ungefär. Men kors i taket gick det bättre än jag trodde och jag hamnade precis i mitten av oss 5 spelare.
Vi fortsatte sedan till vårt förbokade bord på restaurang Toscana där vi åt riktigt god mat. Då vi kom hem fick vi tårta och sedan satte vi oss framför OS där jag självklart somnade. Det var en såndär dag då man gör mycket men aldrig blir stressad.
Vilken lyxig helg vi har haft.

Nu väntar en djävulsvecka med 2 inskolningar som jag ska hålla i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0