Inte mycket.

Jag klagade igår på att det varit mycket den här veckan.
Bara för det har vi inte gjort mycket idag. Nästan ingenting faktiskt, och det är helt underbart skönt.

Vi låg i sängen till 10 imorse, åt en lång och seg frukost. Fixade lite och skulle sedan gå ut på en promenad. Men när vi kom ut så var vädret så jädra trist å kallt så vi struntade i den långa planerade promenaden. Istället gick vi bara och handlade och hyrde en film. När vi kom hem åt vi yoghurt till lunch och slog oss ner framför filmen och när den var slut tog vi oss en tupplur i soffan. Sedan dess har vi bara ätit riktigt god mat som Henke har lagat och nu tittar vi på OS. Henke är i himmelriket när de visar så mycket sport på tv och vi väntar nu på att det ska bli skidskytte kl 22. För min del har jag inget emot sporten, det handlar mer om att jag ska lyckas hålla mig vaken. Skidskytte gillar jag nämligen starkt att titta på, men en liten Stina är inte skapt för att sitta uppe på nätterna så nu gäller det att hålla sig sysselsatt tills det börjar.

I vanliga fall brukar jag bli tokigt rastlös av att inte göra något på dagarna men idag har jag bara njutit i fulla drag. Såsat runt, gäspat, legat i soffan och gjort absolut ingenting.

Nu har vi bokat hotellet för höstens resmål!!! Underbart skönt när snön yr utanför fönstret att drömma om sol och lata dagar. Nu ska vi bara se att det funkar med Henkes schema innan vi bokar flyget.
Vad jag har gjort idag? Inte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0