Klaga på snön.

Snö, snö, snö.
Jag är lite trött på all snö, men framförallt är jag trött på allt prat om och all klagan på snön. Något jag inte gillar är när man håller på och klagar på saker som man inte kan göra något åt. Som snön. Inte blir det mindre snö för att man klagar på den.
Dessutom så ser jag ännu mindre fram emot perioden när all snö ska smälta bort. Jag ser högvis med gallonbyxor, genomsura vantar, blöta strumpor och kalla tjutande barn framför mig. Så med tanke på det så får snön allt ligga kvar ett tag till för att sedan vips! försvinna på en vecka sådär...
För visst vill jag ha vår, det vill jag. Men inte försvinner snön snabbare för att folk klagar på den.

Dessutom finns det lite bra saker med snön också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0