Krax.

Jag har kraxat som en kråka idag.
Mina förkylningar brukar aldrig sätta sig på stämbanden men den här gången har det lustigt nog gjort det. Dock så klagar jag inte särskilt mycket för jag mår bra, det är bara den sexiga whiskeyrösten som avslöjar min förkylning (plus några små snytningar, nysningar och hostningar...)
En söt person jag känner fyller år i nästa vecka och jag skulle bara gå och kolla in lite presenter idag, men det slutade med att jag handlade klart dem. Så nu ligger det så fint inslaget här i paket som är riktigt tjusigt om jag får säga det själv. Har haft en riktigt lugn kväll i övrigt också, tvättat, sett på tv och pratat i telefon.
Imorgon är det redan fredag, jag kan inte fatta det! Ser fram emot en riktigt skön och mysig helg!
Mitt hår är för övrigt rött igen och min kära mamma suckar igen. Jag lovar mamma, nästa gång blir det ljusare.
Lugnet sänker sig över fröken Stinas lägenhet i samma takt som snön utanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0