Med lite fantasi...

Jag bor på tredje våningen med enbart villor bredvid huset på min sida. Det innebär att jag inte har någon insyn alls i min lägenhet, vilket är väldigt skönt. Men häromdagen hade det nog varit roligt att vara min granne, med lite fantasi. Tillfället jag pratar om är när Tobias och jag fotade hemma hos mig i förra veckan. Det här är vad mina grannar hade sett, om jag hade haft några som kunde se in.

"Först satte de upp något svart tyg på väggen och sedan släckte de i taket. De tände lite mattare ljus och sedan var det någon halvnaken tjej som la sig på golvet medan en kille sprang runt med någon slags kamera i alla möjliga och omöjliga vinklar. När de hållit på ett tag gick killen ut genom skynket och kom tillbaka med en rulle hushållspapper i högsta hugg."

Välkommen till Hejdegårdens porrproduktion!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0