Mycket.

Den här veckan har det varit mycket.
Jag kan inte klaga för det är jag själv som har orsakat det.
Matlagning, bjudningar, fotografering och träning som aldrig förr. Idag jobbar jag till kl 17, vilket jag är mindre sugen på. Känner mig ganska trött idag också, igår var jag inte alls på topp utan rent utsagt skittrött. Det medför att jag inte orkar och blir sur å grinig.
Efter jobbet bär det av ner till stationen för mitt tåg mot Växjö går kl 18 så jag får åka direkt efter jobbet. Det ska ju bli mysigt att komma till Växjö men blotta tanken på tågresan gör mig matt. Numera räknar jag med en mer eller mindre saftig försening och jag känner inte alls för att sitta på någon tågstation mitt ute i ingenstans och bara glo och vänta. Ikväll hade jag bara velat strosa hem i godan ro, köpa med mig en god wok eller pizza på hemvägen, sjunka ner i soffan och se en film i min ensamhet. Men det kan inte alltid bli som man vill och jag vet ju vad som väntar när jag kommer fram. Mys.
Nu ska jag bara ta mig igenom dagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0